Monday, June 12, 2006

קיץ שבדי

כנראה שאני הופך ליותר ויותר שבדי ואין יותר מדי דברים שאני יכול לעשות בנדון. ובעצם, אם נשים בצד את סינדרום העם הנבחר, ההתניה התרבותית היהודית-ישראלית שאומרת לנו שאנחנו יותר טובים מכל מי שהוא לא אנחנו, אז מה כל כך רע בלהיות שבדי?
אבל בואו נחזור להתחלה, אני הופך לשבדי וזה מתבטא בזה שיש לי רגשות אשם על כל רגע של מזג אויר יפה שאני לא בחוץ. עכשיו, שיהיה ברור, כרגע מתחיל החלק של השנה שבו סקנדינביה משתינה על אגן הים התיכון בכל מה שקשור למזג אויר מדהים. כשאתם, קוראים יקרים, מקללים כל רגע לוהט, לח ודביק והמפלט היחיד הוא להסתגר בחדר ממוזג, מילוני שבדים מתמוגגים מאושר ומחייכים אל העולם (כלומר אל עדרי הבלונדיניות בביקיני, איך לא תחייך?) וזה לא משמחה לאיד, אלא פשוט כי העולם שמסביבם נראה נפלא ומריח נפלא ומלטף אותם בשמש ו-24 מעלות. אם לוקחים בחשבון שכל זה מגיע אחרי 8-9 חודשים של מזג אויר חרבאנה אז אפשר רק לדמיין את גודלו של הפורקן.
זה שאני לא יכול להשאר בבית כששמש בחוץ כבר אמרתי. הבעיה היא שהשמש שוקעת מאוחר. ממש מאוחר. וגם אחר כך יש אור, אז אין לי זמן לפוסט על החדש של מיוז שכבר התנחל אצלי בפלייליסט, למרות שנורא רציתי להיות הראשון. תסלחו לי אבל יש איש שמן וחייכן שגר בספינה כתומה ואפשר לשבת אצלו על הסיפון ולראות את המונדיאל ולשתות המון בירה קרה ולהסתכל על כוסיות שטות בסירות מנוע וכל זה מחכה לי. בינתיים, הנה טיזר.

שחר, אם היית גר פה היה הכי כיף בעולם...

3 comments:

Shachar said...

יוני עד ספטמבר, אין ספק. וגם הייתי לומד לטוס בטח. אבל שאר הזמן לא היית רואה אותי והתקשורת היחידה שלנו הייתה הקללות שהיית סופג ממני במסנג'ר :-)

Roi said...

ועדיין היה הכי כיף בעולם

Anonymous said...

אההה החיים היפים בשטוקהולם...
יום פנקייק כל חמישי , בירה טובה , ועכשיו גם יש כוסיות בביקיני?
ידעתי שהייתי צריך לבקר עכשיו ולא באפריל....
דרך אגב , תודה על האירוח :-) לצערי עבדתי בשאר בימים :(