Wednesday, June 28, 2006

מגלה ארצות

בשבועות האחרונים אני מרגיש כמו כריסטופר פאקן קולומבוס של עצמי. לאן שאני לא פונה, אני מוצא להקה שעוד לא שמעתי ובאופן מפתיע כמעט כולן משובחות. אבל הפעם אני מרגיש שהנה, זה הג'ק פוט שבא פעם בנצח קטן. אני בהתלהבות טוטאלית, לא סבירה ובלתי מוסברת מהתגלית החדשה שלי The Meligrove Band. החברה הקנדים האלה הוציאו את Planets Conspire, האלבום השלישי שלהם כבר באפריל, כך שלמעשה לא מדובר פה בשום דבר חדש. אבל זה באמת לא חשוב. מהשמיעה הראשונה, האוזניים שלי בכו מתענוג, והלב התפוצץ מאושר, ובשבוע האחרון אני צורך אותם באופן מוגזם.
הסאונד הלואו-פיי שלהם קצת מציק בשניה הראשונה, אבל אחרי כמה שמיעות הוא הופך להיות כמעט הכרחי. התערובת הנפלאה של הפסנתר, כלי הנשיפה, השירה הזועקת והתיפוף המשובח הזכירה לי כל כך הרבה דברים מוכרים - סופרטראמפ, ביטלס, ארכייב, וולף פארייד, קלירלייק ואני מוכן להשבע שאפילו תיסלם ואריאל זילבר צצים שם ברקע ברגעים מסויימים. יש משהו בדיסק הזה שהוא הרבה יותר מ"טוב" או "כיפי", תשמרו את המילים האלו ללהקות שבשם שלהם יש את המילה "ארקטיק"; תחשבו על מילים כמו "מורכב", "מבריק", "מופתי" או משפטים בנוסח: "פי! הביא אותה ביציאה משהו בסט האנאלי הזה!".
אני יכול להמשיך ולמרוח את הפוסט הזה כמו שעשיתי בבגרות בתנ"ך (84! ריספקט נוסטלגי! עוד לומדים תנ"ך בארץ?) אבל נראה לי שהרעיון ברור. הנה 4 שירים שהצלחתי לבחור בקושי.
והנה כפפה, אם אי שם מישהו מבין ממה אני כל כך מתלהב ובמקרה הוא יהיה בלונדון בסוף יולי, הם פה לכמה הופעות טובות.

The Meligrove Band - Our Love Will Make the World Go Round
The Meligrove Band – Ages & Stages
The Meligrove Band - Grasshoppers in Honey
The Meligrove Band - Everyone's a Winner

4 comments:

Roi said...

My favorite discoverer was always Magelan. I think Colombus was mostly good PR, but he didn't really do that much. Magelan, however, he went around the whole fuckin world. Now that's something!

Shachar said...

אני מאוד מרוצה מהדרך האירופאית שלך להגיד לי:
1. חרא של תגלית, מי אתה חושב שאתה בכלל?
2. אתה תשלם ביוקר על זה ששמת 4 שירים על הסרבר שלי
3. הבולבול שלי ארוך ועבה הרבה יותר

Anonymous said...

Well, I'm with the Swedish boy this time.

http://www.coralsprings.com/frontpage/columbus.htm

The third comment, however will be approved or decline on the end of August. Flicker here I come...

Anonymous said...

נחמדים.
לא מתלהבת יותר מדי,
עדיין זה נשמע לי כמו משהו
שכבר שמעתי..
אבל אני אתן לזה עוד צ'אנס ;)

בנתיים, נסה את
MAN MAN
[six demon bag (2006)]

:)