Thursday, June 01, 2006

Cocaine - הגידו כן ל

אם יום אחד תפגשו איש גבוה בחליפה מרופטת, שיער מדובלל וזקן עבות שיבקש מכם סיגריה במבטא צרפתי כבד, אל תהססו. יש סיכוי קטן, אבל אפשרי, שפגשתם את Sebastiane Tellier. קחו בחשבון שאם תתנו לו סיגריה יש סיכוי קטן, אבל אפשרי, שהוא יבחר לעשן אותה דרך האף ולשיר לכם שיר תוך כדי. זאת כנראה אחת מתופעות הלוואי של צריכת קילו קוקאין בחצי שעה. סימפטומים נוספים עשויים להיות חיקויים של ציפור ונשיקות חושניות לחפצים דוממים.
בחור הזוי ודי אקצנטרי הסבסטיאן הזה. וגם מוכשר. האלבום האחרון שלו, Politics, הוא יציאה שכבר השפריצו עליה לא מעט תשבוחות. בהופעה חיה, הוא הצליח להפוך את המוזיקה שלו למשהו אחר לגמרי. כל ההפקה המלוטשת, כלי המיתר וזמרות הליווי צומצמו לגיטרה, פסנתר, סיגריות ופריק שואו, וזה עובד כמו נובל-קוויזין; שילוב של הופעת אנפלגד מוגשת עם קומץ של סטנד אפ אה-לה-רובין ויליאמס. המנה טעימה כל כך שקשה להחליט את מה לאכול קודם. מזל שסבסטיאן והרופא מחלקה/איש חלל/פסנתרן עיוור שלו היו שם בשביל להחליט בשבילי.
לשמחתכם הרבה, הפעם לקחתי איתי את האישה ואת המצלמה. מהמקום שעמדנו בו ב-Luminaire לא היינו צריכים להשתמש בזום. 2 דקות של וידאו מסוף ההופעה מחכים למטה. ויש גם עוד הרבה תמונות. שלא תגידו שאני לא איש מתחשב.

0 comments: