Friday, July 14, 2006

על מכוניות ומהגרים

פרסומות למכוניות זה דבר מאוס ברובו. אבל לחברות הרכב יש תקציב פרסום ואם הן לא ינצלו אותו הרבה אנשים מסכנים יפוטרו והעולם יהיה מקום פחות יפה. לטויוטה יש פרסומת מעצבנת במיוחד שמציגה את היאריס שלה כ-bigsmall, או בקצרה חתיכת חרא גדולה-קטנה שהגה איזה קופירייטר עבש שאפילו זכתה לערך במילון. אבל מה שבאמת תפס אותי מהפעם הראשונה היה המנדולינה הגרובית ברקע (מנדולינה גרובית? אני מתדרדר). לפני כמה חודשים כל מה שגוגל הסכים להגיד לי שאימראן חניף, איזה מחבל לונדוני פוטנציאלי, אחראי על הקטע הזה. אבל זה היה לפני כמה חודשים. לפני שבוע או משהו כזה נזכרתי שוב והפעם גוגל הביא אותי ישר למייספייס של הבחור. מסתבר שהוא איזה מולטי טאלנט פאקיסטני, אבל לא מהסוג שגם מסדר את החלב במדפים וגם מכין עוף בקארי, אלא מהסוג שיודע להפגיז בדאנס הול מטונף (כזה שגורם לי לראות בעיני רוחי את התחת של אילון) ומצד שני להיות הזמר של Hollowman Vs, להקת רוק עצבנית שגם עושה קאבר ל-The English Beat. לא רע בכלל בשביל פאקי.

Mando Ranks – Bring it
Sanjay – Lights Out
Hollowman VS – Mirror in the bathroom
The English Beat – Mirror in the bathroom (למי שלא מכיר את השיר הגאון הזה)

0 comments: