Tuesday, July 18, 2006

הפינה השבועית לילד הקוקני

כמה קשים יכולים להיות חיים של בחור לבן צעיר בדרום לונדון? מה, הנבחרת שלך עפה מהמונדיאל? נורא חם לך בטיוב? העיפו את הבהמה החביבה עליך מ-Big Brother? מה אני מבין...
אני לא יודע אם אלה המילים, השילוב של הראפ עם הגיטרה אקוסטית, המבטא הקוקני או ההתרככות שלי לעת זקנה אבל בחיי זקני, Plan B עשה לי צמרמורת בפעם הראשונה, השניה והשלישית ששמעתי את Sick 2 Def. משהו בראפ שלו אורבני, קודר, אפל ונטול כל ניחוח חדר כושר, שרשאות זהב או כושיות עם תחת בחוץ. יש לי גם תחושה ברורה שלא תמצאו אקשן פיגורין שלו באי-ביי. הוא עצבני והוא כועס ולמרות שהוא הכי אשכנזי שיש, לא הייתי רוצה להפיל לו את המגש בברגר קינג. מזל שאני לא אוכל את החרא הזה.
המוזר בכל הסיפור שהגעתי לבחור הזה אחרי שגיליתי באתר של הארליז שהם מנגנים בסינגל הזה, אך אבוי, הארליז נעלמו מהסינגל. ילדים, אנא עזרו לדוד שחר למצוא את הארליז וצבעו אותם בצבעים עליזים (רמז: הם לא נמצאים בגרסא האקוסטית הזאת).

Plan B – Sick 2 Def

0 comments: