Saturday, July 01, 2006

summerbirds עוד


אוקיי, בגלל שלא רק הקליפ מצא חן בעיניי אלא גם השיר עצמו אז כמובן שהייתי חייב לבדוק מה העניין אתם. אז הם מאורלנדו, פלורידה, והמוזיקה שלהם תוארה ע"י באו לי הו, כתב המגזין הידוע אורלנדו סיטי ביט, כמלנכוליה אלגנטית. ווטאֵבֵר. כל מה שאני יודע זה שזה די מוצא חן בעיני. לא שזה לא קצת מלנכולי, אבל רק בקנה מידה אורלנדו-פלורידיאני, שזה פחות או יותר הקנה מידה של דיסני-וורלד, ככה שבואו לא נבנה על זה. וגם האלגנטיות, נו, אתם יודעים... אבל כמו שכבר אמרתי קודם, ווטאֵבֵר, מבחינתי זה פשוט נשמע טוב.
עכשיו, Summerbirds in the cellar זה קודם כל שם ארוך ומסובך, ואני נמנע מלכתוב פה את שם האלבום כי אין לי את כל היום בשביל זה. מה נהיה עם השמות הארוכים?
השם שלהם מזכיר לי שהיינו באיזה אי בדלתא של המקונג בוויאטנם ובערב הלכנו למסעדה שידועה בנחש המוקפץ עם אורז מטוגן שלה ובוויסקי עם ארס של קוברה או דם של קוברה או שניהם ביחד, אני לא זוכר בדיוק. אז הנחש, נו, tastes like chicken, והוויסקי היה בדיוק כמו שהייתם מדמיינים את הטעם של ארס של קוברה. אבל כל זה היה רק הכנה לעיקר: בדרך החוצה ראינו את הצנצנת שבה הם מחזיקים את ה-whiskey from hell הזה. בתוך הצנצנת הענקית היה נחש קוברה שלם, נח לו מסביב למרכז הצנצנת שם צף לו בנחת - טה-דהההה – ע ו ר ב ש ל ם.
אז אני יודע שעורב לא עונה בדיוק להגדרה summerbird וש-cellar זה לא צנצנת, אבל מה לעשות, זה הזכיר לי.
באתר של הלהקה יש את כל האודיו/וידאו/שמידאו. יאללה, אני הולך לשתות עורב.

1 comments:

Shachar said...

יש וויסקי עורב-נחש בשבדיה ואתה כיבדת אותי בג'וני גולד? גם כן חבר אתה... חכה חכה, שתבוא לפה פעם הבאה אני אכין לך סנדביץ' עם מרמייט