Wednesday, May 09, 2007

!!!קוקוריקו

תדמיינו את התמונה הבאה: מוקדם בבוקר. עוד שבוע התחיל. הרחוב דווקא נראה מזמין מתמיד. העצים מלבלבים, השמש זורחת ובאופן טיפוסי לאביב השבדי הכל מתנפץ לי בפרצוף כשאני יוצא החוצה ומגלה שהטמפרטורה שוב ירדה לאזור ה-5 מעלות. יש לי בערך 150 מ' מהדלת עד לאוטובוס. אני לוחץ PLAY ומעביר את 150 המטרים עם חיוך אווילי מרוח לי על הפרצוף כאילו הייתי טובי מגווייר. כבר אז התחלתי להבחין במבטים המבוהלים קמעה מכיוון העוברים ושבים.
אני מחכה לאוטובוס והשמש מתחלפת בטפטוף קל. האנשים האחרים שמחכים לקו 3 נראים כאילו הטפטוף הוא טפטוף קאסטום מייד שהוזמן במיוחד בשביל להרוס להם את הבוקר. אני, לעומת זאת, מרקד לי בקלילות בין הטיפות, החיוך האווילי עדיין מתנוסס לו על פניי נעדר כל חן ובושה.
אם עד עכשיו השבדים הרטובים העלימו עין, אז ברגע שעולים לאוטובוס נראה שהגדשתי את הסאה. יש פה כללים מאד ברורים ולא ייתכן שכל אחד יעשה ככל העולה על רוחו. מותר לחייך אם אתה: א) בחורה צעירה ויפהפיה, ב) עם לפחות עוד חבר/ה, או ג) מפגר. בכל מקרה אחר אם אתה מחייך אתה אז זה כנראה כי אתה: א) מאושר (לא מתקבל על הדעת, ועל כל פנים זה לא תרוץ), ב) שיכור, או ג) זקנה (אבל הדיזל והאדידס מסגירים אותך מייד). אז בחור צעיר, במיוחד בחללים סגורים ולפחות עד סוף החודש, נא להשאיר את החיוכים בבית, תודה.
ואני? אני אומר שיזדיינו השבדים ופרצופי הכרוב חמוץ שלהם. היום החיוך הזה לא הולך לשום מקום.
The Balkan Beat Box are coming to town והם מביאים איתם ניחוחות של ג'חנון וגולדסטאר. Nu Med, החדש של BBB, הוא לא פחות ולא יותר טוב מהראשון שלהם וזה אומר שעוד אלבום פסיכי ומעולה התנחל לי באוסף. הם גם עשו בשכל ונתנו לתומר יוסף במה רחבה יותר והתוצאה תענוג.
הם הולכים להופיע כאן בסוף החודש ולכל מי שעדיין לא ראה אותם בלייב – כנסו לאתר, תבדקו טוב טוב מתי הם מופיעים אצלכם בשכונה ותזמינו כרטיסים מראש. גם אם זו לא כוס הלימונענע שלכם, לא תמצאו הרבה הופעות יותר טובות מזאת של הבלקאן והקוף הדיגיטלי שלהם.

לוח הופעות, מוזיקה ווידאו באתר של הבאלקן. שימו לב ל-Hermetico ול-Digital monkey.
קוקוריקווווו!!!!!

1 comments:

Shachar said...

ההופעה ההיא בג'ה פאן עדיין בטופ הרשימה + יש כבר זוג כרטיסים להופעה בלונדון.
אני מצפה לפוסט על ההופעה כן? שלא תגיד שחשבת שאני אכתוב