Monday, May 21, 2007

שידור חוזר

אני אוהב אותם, אוהב באמת. הופעה שנייה בשבועיים של Stateless. אני זקן מדי בשביל להיות גרופי. הפעם הבאתי את כל האספסוף: אדון וגברת פליקס, ויק מאקי וסיר ואלור שבא להציל נסיכה עלומה.
זה היה ממש כמו פעם קודמת, למעט הויכוח העיקש שיצרה חולצת ה"זהו זה" שלי. מאקי, זקן השבט, טען בחירוף נפש שהמספר טלפון של זהו זה הוא 414155 ולעומתו שאר העולם התעקש שהוא זקן סנילי ואלכוהוליסט שהרי המספר הוא 426144. יום למחרת, גילינו שכולנו צדקנו. ריספקט למאקי.
אבל זה באמת לא חשוב. מה שכן חשוב, הוא שקיבלתי הוכחה לטענה שלי שסטייטלס ישמעו טוב בכל מקום שיופיעו. גם אם זה בבית קפה של מרכז אומנויות ששקול, נאמר, לחדר מלאכה של מתנ"ס בחולון.
כבר כתבתי יותר מדי. כל מה שרציתי לומר בעצם הוא: תראו איזה קליפים צילמה הגברת פליקס (שני שירים חדשים שלא תמצאו בשום מקום אחר).




6 comments:

Anat said...

indeed, respect for Maki (??)
and gosh, this band has so much charisma (especially the lead singer, yam yam...). How is it possible they still dont have any albums???

Anat said...

and also, why not write about the Kid DJ too?... He is getting an album before they do... HOW HOW HOW???

Valour said...

Well, as was nicely put, it was a great show.
I would like to add that the band which performed before stateless was not too shabby. Anyone remembers their name? Especially the fluet lady? :)

/Cheers

Anonymous said...

well respect again for Maki (who ever you are, you must be a good guy)and to my dear genius brother. Next time you can consult your "limping sister" :)

Anat said...

Valour - it was DJ Kidkanevil (i think...)

Anonymous said...

Anat, why ??, should be !!
Respect !! (Thanks Inbar)

Vic Mackey