Monday, May 14, 2007

אמא של רועי

דווקא אישה נחמדה. אבל הבן שלה? חתיכת יצור עלוב. כבר השלמתי עם העובדה שהוא יעדיף לנהוג בסובארו אימפרזה המשופרת שלו בפעם המיליון (באחד הראלים ב-XBOX360 שלו) במקום לכתוב איזה פוסט פעם בחודש. אבל מה שקורע אותי מבפנים זה לראות את הקרייב-פלייר היפה הזה שהוא עשה, תלוי שם כמו תחתונים מעופשים, עם אותו פלייליסט מאז ינואר. "אז מה, אולי השבוע יהיה לך זמן? אולי תעשה ספיישל בלקני? אולי הויקינגית תשים משהו?" אני מנסה להפציר כבר חודשים, אבל רועי, מיישר את מבטו, עוטה פרצוץ מאומץ קמעה ומחרבן לי על הראש.
אז זהו, רועי, אני פה להודיע לך שלא עוד. יש לך שבוע או שזהו, זה נגמר. מפרקים את מונוקרייב. אני לוקח את מונו ואתה את קרייב, יחד עם הפלייר הסקסי שלך, ולך לעזאזל. אני כבר אמצא איזה אתר פורנו שיעשה הוסטינג לבלוג החדש שלי, מונופורנו© או פורנוקרייב©, שם אכתוב לסירוגין ביקורות על מוזיקה ועל סרטים פורנוגרפיים לגיל הרך.
רק שתדע שניסיתי לפנות ליעוץ. חיפשתי אנשים עם נסיון בעריכה ולכן החלטתי לפנות ל-Editors, אבל הם היו עסוקים מדי עם האלבום החדש שלהם. שמעתי שאפשר למצוא אותם מעשנים מחוץ לדלתות בית החולים, רק שעדיין לא הבנתי איזה. אז אמרתי לעצמי, אולי כדאי שאני אדבר עם אמא שלך, לה בטח יש השפעה עליך. הרי ידוע שלכולם תקועה מן סכין כזאת בגב ורק אמהות יודעות איפה הידית. הרמתי לה טלפון אבל היא המשיכה כל הזמן לקרוא לי "אנה" ולדבר לגמרי לא לעניין. אני יודע שאתה עומד מאחורי זה, אל תנסה להכחיש.
ילדים יקרים, אם גם אתם רוצים פלייליסט חדש ומיד, אנא מכם, השאירו תגובת נאצה זועמת לחברי-היקר-לא-לאורך-זמן. או לחלופין – יש למישהו פלייליסט?

Editors – Smokers Outside the Hospital Doors
Mother Mother – Oh, Ana

9 comments:

candy said...

ברור שחדש ומייד!!

(נסה לפנות לויקינגית,בדרך כלל אם האמא לא עוזרת...האאשה תדע איפה כפתורי הקסם:)

Unknown said...

אומרים שמי שגר בבית מזכוכית וכל זה.. אתה בטוח שאתה רוצה להתחיל עכשיו באמהות? ואללה, טוב לדעת לפעם הבאה שנצטרך ממך משהו - שצריך רק לפנות לזאת שיודעת איפה הידית.
אחרי הכל, היא אישה חביבה שאוהבת לעזור ואתה תמיד שמח לשמוע מה יש לה לומר בסבלנות אין קץ

Shachar said...

קנדי - רעיון לא רע בכלל, אני עשוי לנצל אותו בקרוב

יובל - חביבי, עם כמות הסכינים שתקועות לך בגב אולי כדאי שתשתוק :-) וחוצמזה, מה תעשה? תביא לי משטרה? תתבע אותי? בטח שניהם

Unknown said...

מה אני אעשה? אני אגיד לך מה אני אעשה. אבל קודם אני אספר לך שבדיוק היום היה לי קטע שאתה לא מאמין, נסעתי באוטובוס ופתאום עלה איזה אחד, בדיוק הסתכלתי עליו כי הוא לבש סוודר כזה ירוק שדומה למה שבתיה לבשה בבר מצווה שלך, נו, אתה זוכר, ואז הוא התיישב לידי ושאלתי אותו אם הוא מכיר אותה, כי סה"כ זה בדיוק, אבל בדיוק אותו דבר. אז הסתבר שהוא לא מכיר אותה בכלל, אבל אל תשאל, הוא החזיק כד מצויר מלא בעיטורים בכל מני צבעים. נו, שאלתי אותו מאיפה הכד, ואם הוא מצא אותו ברחוב ואם הוא צייר עליו בעצמו, וסיפרתי לו שזה מה שאני עושה עם כדים כאלו, ושיצא לו ציור לא רע. אז בכלל הוא לא צייר את זה, אלא שזה האפר של דודה שלו שבדיוק נפטרה שלושה ימים קודם ועכשיו הוא מוביל את זה הביתה. ברור ששאלתי אותו איך קוראים לה. אתה יודע, מאוד התרגשתי מהקשר החזק ביניהם שהיה אפשר ממש להרגיש אותו, והיה ברור לי שהיא היתה אישה מדהימה ורציתי לדעת אם הכרנו פעם, אז שאלתי מי היא ומאיפה ואל תשאל, היא בדיוק גרה איפה שפעם גר ההוא שסיפרתי לך עליו אתמול, זוכר, נו, ההוא שבדיוק פגשתי אז ברחוב ו...

Roi said...

Yuval, you are a true genius. What are you doing out there? Come work for us!!!

Unknown said...

Tempting... Will I have a line of groupies on my doorstep like you guys?

Anonymous said...

מה? מה?!
אל תעשו לי את זה, אתפ הבלוג החביב עליי...

Shachar said...

טור - שמח לשמוע שאנחנו הבלוג החביב עליך. רוצה אותו במתנה? חוצמזה, בוא, תגיד שלום, מי את\ה, מי הספייס גירל האהובה עליך, שנכיר

Unknown said...

Guys, my reputation precedes me. The rumours are enough to lower your ratings... It's like a stock exchange in here ;-)

p.s. - guess whose mine (spice)