Monday, May 14, 2007

כוח

ערבים מבינים רק כוח. בעצם, נראה לי שערבים מבינים רק ערבית. אבל אם הם למדו עוד שפות? אוקיי, אז ערבים מבינים רק ערבית ושפות אחרות שהם למדו. אה, והם גם מבינים אחד את השני בדרך כלל, ולפעמים גם אנשים אחרים. אני לעומת זאת, נמושה שכמוני, באמת מבין רק כוח. טיפה איומים וישר אני מתקפל. מה זה מתקפל, לא רק שעולה פה פלייליסט פחות מ-24 שעות מאז האולטימטום, עולה פה בדיוק זה שהבוס דרש. אחרת הוא עוד ייאלץ לכתוב על פורנו. המממ... זה צריך להיות מעניין. בעצם, גם אני רוצה לכתוב על פורנו. אז מה, חונכים פינה חדשה?
Anyway, מוזיקה בלקאנית, כך נראה, הייתה טרנדית מאוד לזמן מה ונשכחה עד מהרה מאחורי הררי הברייט-אינטרפול-פארטי הזורמים בלי סוף ולא מפסיקים לשעמם אותי למוות. אבל תסמכו על הזקנים האנכרוניסטים ממונוקרייב שלא יאותו להפרד מהמוזיקה המטורללת הזאת, שמגיעה אלינו מחבל ארץ יפהפה עם עבר מפואר של... גבינה בולגרית? והאבטיח זה שכלול שלנו בכלל, לא? טוב, לא משנה.

להורדה

5 comments:

candy said...

אבוי!אבד לך הלינק...

Anonymous said...

and i still see the old playlist :S

Valour

Shachar said...

קנדי - הלינק תוקן. זה הידיים של רועי שרעדו

נועם - תנקה את הג'וני קאש של הגודזילה שלך

Anonymous said...

I did!
Still, I got the old playlist...

am I the only one?

Valour.

Valour said...

Woohoo! It's working now and I can use the playlist.

Also, I have found my old password, as you can see :)