Thursday, September 08, 2005

מי הזיז את המסבחה שלי?

אני סאקר רציני של קאברים ורמיקסים אפילו אם הם מחורבנים במיוחד (ולפעמים בגלל שהם כאלה) ואני לא מתכוון להתנצל על זה. זאת הסיבה שהביאה אותי לחפש את הביצוע של עלי ג'י ל-"איי לייק טו מוב איט" ממדגסקר (ואם מישהו תהה למה אני לא כותב באנגלית זה רק בגלל שהתמיכה בעברית של הבלוגר הזה היא כמו התמיכה שלי בפדופיליה - קיימת באופן תאורטי אבל תכלס לא תתפסו אותי עם איזו אסייתית בת 7). בכל אופן, הציפור הכחולה נשלחה לחיפוש ושבה עם הפנינה הבאה במקור. הרבה יותר מגימיק אם תשאלו אותי

Reel 2 Real - I Like To Move It (Arabic Remix)

5 comments:

Anonymous said...

יש לנו פה שלאגר אמיתי :)

Anonymous said...

היי, בהצלחה עם הבלוג חבריקו!

Shachar said...

רוב תודות. בואו בהמוניכם

Anonymous said...

you do know what demiculu means....

Shachar said...

but of course my friend...