Saturday, September 24, 2005

בחתונה שלי

לפני 5 שנים בערך שמעתי בעבודה את Pink Martini וברגע של חוסר תשומת לב, עברתי מהאוזניות לרמקולים והגברתי. דקה אח"כ בערך נכנס שמוליק (שם אמיתי לחלוטין) לחדר ושאל אותי בפרצוף מזלזל "מה זה הלהקת חתונות הזאת שאתה שומע ?". מבלי להכיר את שמוליק כל אחד יכול להבין שהוא איש שמנמן, לא ממש יפה, ולא כל כך חכם. חייכתי וחזרתי לאוזניות. אבל הוא התעקש והציק "אז זה מה שאתה שומע שם כל הזמן? זה נורא ואיום! אני לא מבין למה אתה לא שומע גלגל"צ...". את מה שקרה מיד אחר כך אני לא זוכר בבהירות אבל זה הסתיים כששמוליק היה שרוע על הרצפה, חסר הכרה ואני רוכן מעליו עם מקלדת שבורה ומלאה בדם וצורח "אז מה? אז מה אם זה נשמע כמו להקת חתונות חתיכת חרא!!! זה מעולה!!! זאת נראית לך סיבה לשמוע גלגל"צ?! הא?!". שמוליק כבר לא ענה לשאלה הזאת. בסופו של אותו שבוע (והחלק הזה הוא היחיד שאני משוכנע שהוא לא בדיה של מוחי הקודח) פיטרו את שמוליק השמנמן שלקח איתו את הרדיו המסריח שלו מהחדר.
אז יכול להיות שפינק מרטיני הם קצת לייט-וייט, מה שלאוזן לא מיומנת עלול להשמע כמו מוזיקת מעליות שמאלצית, ולכן כדי למנוע תקריות אלימות, אני אסביר – פינק מרטיני עושים מוזיקה נעימה נעימה, שעוברת בקלילות דרך מחוזות כמו מוזיקה לטינית, שנסונים, ג'אז וקלאסי, מחליפה שפות בקצב שגורמת למנו צ'או להרשם לברליץ ובשיאה גורמת לך לרצות לקחת את אמא לאיזה ריקוד בסלון.
באתר שלהם אפשר לשמוע את שני האלבומים
Sympathique שיצא ב-1997 ו Hang on little tomato שיצא אחרי שבע שנות שתיקה והוא לא נופל מקודמו. אולי עוד כמה שמיעות הוא אפילו יתעלה. אם במקרה זה לא מוצא חן בעיני מישהו אני מעדיף לא לדעת. אני לא אוכל לשרוד את זה.

4 comments:

Anonymous said...

a. they're really good.
b. they do play at weddings, mainly in their hometown - oregon.

Shachar said...

Like I said - in my wedding... I only have to throw it in Oregon. piece of cake.

Anonymous said...

To be exact, Portland, Oregon, and I'm sure they'll travel if you'll cover their expenses...

Anonymous said...

If I had only knew you could write like that - I wouldn't have left click :)