Monday, September 19, 2005

זה בא מניו זילנד

בחודשים הקרובים אמור לצאת החדש של Kelley Stoltz ומשום מה יש לי ציפייה מסויימת אליו. האלבומים הקודמים שלו לא היו מציאה מדהימה אבל יש לי הרגשה שהם היו רק הכנה לקראת משהו מוצלח יותר (העובדה שהאלבום הבא יוצא ב Sub Pop עוזרת לכדור הבדולח שלי). הבחור הקליט את שני האלבומים הראשונים לבד והם חזקים בלו-פיי, סגנונות שנעים באזור הבלוז-פולק-רוק ולחלוטין לא אחידים ברמתם. הוא גם עשה אלבום שהוא כולו קאבר ל-Crocodiles של Echo & the Bunnyman (זה בטח עושה למישהו משהו).
אני בטוח שלא מעט אנשים ממש לא ישתגעו על הסאונד המחוספס והקול המעופש שלו ועדיין, למי שתמיד רצה חבר קאובוי שישב איתו על המרפסת, ישתה ויסקי, וינגן לו שירים מבית אבא יכול להתנחם בבחור הזה.
באתר שלו אפשר להוריד כמה שירים מאלבומים קודמים וחוצמזה איזה איש צדיק נותן לשמוע את כל האלבום השני שלו,
Antique Glow, און ליין.

2 comments:

Anonymous said...

שחר שלום
רציתי לדעת אם אתה יכול לעזור לי בדבר מה,
לפני כחצי שנה בערך הייתי בהופעה,
ולפני ההופעה הדי ג'יי שם איזשהו שיר
של רוברט פלאנט יחד עם הפילהרמונית המרוקאית או משו כזה אנאערף
כל מקרה רציתי לדעת אם זה מצלצל לך איזשהו פעמון
ואם תוכל להפנות אותי לשם הדיסק

Shachar said...

טוב נו, לא צריך להיות אילן בן שחר בשביל לדעת את זה. מדובר באלבום הופעה חיה של פלאנט ופייג' מ-1994. השיר שאתה מחפש הוא קשמיר. ורק בגלל שאני מפרגן קבל לינק:
http://www.amazon.com/exec/obidos/tg/detail/-/B000002J34/104-4573286-8851949?v=glance