Monday, September 26, 2005

המלצה + נאצה

במבחן השמיעה הראשונה, הייתי בטוח ש- Vox Vermillion הם לא כוס הויטמינצ'יק שלי. כבר כמעט עמדתי לשלוח אותם למקום שאליו הולכים כל הביטים שעושים לי לא נעים באוזן ואז הקשבתי שוב, כי זכרתי שהיה משהו אחד שאהבתי.
מהמקום המפוכח של 3 שמיעות כמעט רצופות אני מבשר שיש משהו לא רע בכלל ב-
Standing Still You Move Forward שהם הוציאו לאחרונה. יש פסנתר קודר ואפל סטייל דרזדן דולס וזמרת טובה שברגעים הטובים נשמעת קצת כמו Lamb או אולי Sneaker Pimps. הבעיה העיקרית היא...נו...זה לא בדיוק מושלם. אין מה לעשות. הדיסק סובל מתסמונת קשה של בוא-נכניס-גם-את-השיר-הזה-למרות-שהוא-חרא וחוצמזה הוא קצת פופי מדי לטעמי. אבל בכל אופן, דיסק ראשון (או שני?) שלהם ובגלל שאף אחד עוד לא אמר כלום החלטתי לפרגן.

Vox Vermillion – Psycho (טוב, וסוף סוף יש לינק)
Vox Vermillion – Wanted (לא כל כך טוב)

והבטחתי נאצה: האלבום של Juan Maclean פשוט מחורבן ומיותר. אני לא מבין למה עושים כאלה אלבומים היום. שיקבל אבנים בכליות.

0 comments: