Thursday, September 15, 2005

יחידת הכלבנים

אני לא יודע אם זה בגלל הגלות השבדית של שותפי לבלוג או בגלל העובדה שכבר אמצע ספטמבר ואני עדין ישן ערום עם מאוורר וקם מזיע אבל בזמן האחרון מצאתי את עצמי שומע לא מעט מוזיקה סקנדינבית.
יש סיכוי סביר שהייתי מפספס את "
Husky Rescue" אם לא הייתי רואה אותם בהופעה. החברה מפינלנד החליטו לבלות את הקיץ שלהם בלחמם את מורצ'יבה בסיבוב ההופעות שלהם ובסך הכל הם עשו עבודה לא רעה בכלל. יש להם נוכחות מתוקה ממש כמו המוזיקה שלהם והלוק הסקנדינבי הקלאסי שלהם עושה חשק לצבוט להם בלחיים.
הם הוציאו את הראשון שלהם לפני כמה חודשים ואם אני יודע נכון לא הייתה איזושהי היסטריה סביבו (שזה סביר לחלוטין) ועדיין הוא שווה שמיעה. הם עושים דרים-פופ נעים שלי הזכיר ברובו טריפ-הופ (ז'אנר נכחד לחלוטין, וחבל) סטייל הוברפוניק, סוואנדייב ואפילו מורצ'יבה בגלגולים קודמים. באתר שלהם אפשר לשמוע ולראות אותם וחוץ מזה אפשר להוריד עוד שיר שלהם פה.
ונסיים בזריקת כפפה – מי שמצליח לשים את היד על קאבר (מצויין!) שהם עשו בהופעה לפויזן של אליס קופר יזכה בחולצה ותקליט (של אליס קופר).

1 comments:

Anonymous said...

אלבום מגניב ללא ספק (: