Wednesday, May 17, 2006

?מוֹכֵר

את ה-Album Chart Show אני כמעט אף פעם לא רואה. אבל אני משתדל להציץ מדי פעם. אף פעם לא מזיק לראות קצת הופעות חיות, גם אם זה בטלויזיה. ככה אפשר, לדוגמא, לראות לעוד כמה דקות את אליסון, או את הפרדיננדים או אפילו את דרדסבא מוריסי. לפעמים, גם יוצא לשמוע איזה להקה בריטית מהסוג שעוד מעט יהיו הדבר הבא או מהסוג שיום אחד תמצא את הסולן שלהם מגיש לך פיש&צ'יפס. אם זה היה תלוי בי, כמה להקות שראיתי שם כבר היו תקועות מאחורי דלפק עם כובע נייר לבן וסינור ספוג שמן. אבל בוא לא נתפתה לדארק סייד.
את Mohair אני חושב שהייתי משאיר. האמת שהם לא איזה מציאה מטורפת. עוד להקת רוק בריטית עם להיט וחצי שאולי תעלם ואולי לא. אבל שיר אחד שהם ניגנו תפס אותי לגמרי. נשמע כמו איזה סינגל ישן של The Who שנשכח איפשהו, או כמו שרועי אמר: "יצא להם מאוד וייט סטרייפיש". אז הנה קליפ מחורבן לשיר הדגל שלהם והנה המיי ספייס שלהם, אבל אני במקומכם הייתי מדלג ישר למטה שם מתחבא הדבר האמיתי.

Mohair – Everything I Want

1 comments:

Bob F. said...

thanks for the Mohair track!