Wednesday, May 17, 2006

המוזות רועמות

אתמול הייתי במסיבה של הסאונד סטודיו הכי גדול בשבדיה שחגג את יום העצמאות הנורבגי שבכלל חל רק היום. היה שם את הקוסקוס הכי טוב שאכלתי בחיי, בירה ושמפניה חופשי ואת צוות המלצריות הכי יפות שאומת הבלונד הצליחה לאסוף. הסינגל החדש של מיוז אפילו יותר מגניב מזה. מאז שבת הוא מתנגן לי בממוצע 3 פעמים ביום וזה לא מספיק. אני אשאיל לרגע טרמינולוגיה של מישהו אחר ואכריז שפה לא מדובר בשיר כוח אלא בשיר סופרמאסיב-כוח-על. אחרי התגובה הראשונה המתבקשת (…whaddafuck) הדבר השני שיצא לי מהפה היה "שיואו" (ורק מי שבילה איתי לילה הזוי בבאר בהאנוי ויודע מי זאת טוי מבין את גודל ההישג).
אני לא יודע אם זה איזה מפיק מוזיקלי גאון או מיוז עצמם אבל מישהו פה לקח את פרינס, מרילין מנסון, גולדפראפ ובאך, ערבב טוב טוב עם לחן מיוזי מעולה, והוציא קטע שנוגע בשלמות.
Absolution הוא לדעתי עדיין אלבום הרוק הטוב ביותר שיצא ב-10 השנים האחרונות, אבל יכול להיות שהוא עומד לאבד את התואר.

Muse – Supermassive black hole

2 comments:

Shachar said...

אני מצטער רועי, אבל "שיואו" היא מילה ששמורה לתחת אסיאתי יחיד ומיוחד שארוז בשמלת משי דקיקה וראוי שיכתבו עליו שירים ומאמרים אקדמאיים.
השיר של מיוז, מנגד, הוא יותר שיר של "ישוע המתוק!" או משהו כזה

Anonymous said...

זה שיר של שיואו ושל ישוע המתוק גם יחד, אבל אבסולושן הוא אלבום הרוק הטוב ביותר וגו'...? הו לא,
say it ain't so!
האם לא שמעת את "מקורות הסימטריה" הקודם? הוא-הוא יצירת המופת!