Wednesday, November 29, 2006

עד העונג הבא

סוף סוף הצלחתי להעלות פלייליסט חדש. זה מתחיל להפוך להרגל מגונה: יש לי רעיון לפלייליסט, אבל תוך כדי ביצוע זה הולך ומסתבך ואני חופר בנבכי האוסף שלי ואחר כל בנבכי האינטרנט שהם נבכים (אין באמת מילה כזאת, נכון?) הרבה יותר גדולים ובסוף יוצא משהו שהוא בכלל לא מה שתכננתי בהתחלה.
ככה גם פלייליסט המספרים – שירים שמספרים מופיעים בשם שלהם – הלך והסתבך לו כי השירים פשוט לא עבדו אחד ליד השני. ככה שזה לא שהשיר החביב בהחלט של Liz Phair זה ה"שבע" הכי טוב שמצאתי, זה פשוט התלבש פה הכי בסדר.
מצד שני זה מפגיש אותי עם פנינים שהיו חבויות ממני עד עכשיו. למשל Eight line poem של דייויד בואי או Six days war בביצוע המקורי של Colonel Bagshot (מי שזה לא יהיה) ולא בגירסה המשופצת והמוכרת יותר של DJ Shadow.
ובגלל שאני נורא נחמד אז גם הפלייליסט הזה זמין להורדה, עד הפלייליסט הבא.
ייגשמאש.

3 comments:

Anonymous said...

עשית לי את הבוקר:)

Anonymous said...

תודה.
יורם

Postraumatic said...

Beautiful! Paris Motel have a song with an "0". It's called 071. Feel free to d/l : )