Monday, October 30, 2006

!ביבי? סי

אז הם אנטי ישראליים, אוהבי מוסלמים וממש כמו אנימטורים, הם גם אוהבים לדחוף דברים לטוסיק. אבל חוץ מטלויזיה טובה (תשאלו את פרנק), הם גם יודעים לעשות הפקות מוזיקליות גרנדיוזיות. קחו לדוגמא את ה-BBC Electric Proms, פסטיבל מוזיקה שכולל עשרות הופעות שנפרשות על פני רוב העיר. אבל לא סתם הופעות. לחברינו הבריטים היהירים יש את היכולות להעלות באוב אגדות כמו The Who, Donovan ו-James Brown ולשים אותם ליד אגדות בהתהוות וגם ילדים מוכשרים כמוThe Guillemots, Nitin Sawhney, Jamiroquay ושות'. חלק מההופעות היו אפילו חינם אין כסף לאלו שהיו ברי מזל לעלות בהגרלה (לא אני לצערי). בגלל רגשות האשם המכרסמים ברשת הבריטית בשל הסיקור התקשורתי במלחמונת לבנון האחרונה, הם מאפשרים לראות את רוב ההופעות, או קטעים מהם, לתקופה מאוד מאוד קצרה באתר שלהם. אכלו ושתו כי מחר נמות.

הערה: אין לראות בפוסט זה פגיעה באוכלוסיה ההומוסקסואלית, או הבריטית, או שתיהן, שהרי מיטב מחברי הם הומוסקסואלים, או בריטים, או שניהם.

2 comments:

Anonymous said...

LOL!
And you ask me how i find the time..
The "which sometimes i shove up my ass" bit is so funny to watch even after having read about it everywhere. They merely wanted to synchronize the text with the lip movements.

Anonymous said...

הטוסיק קרע אותי מצחוק!!
ענק!

גם ההופעות זה בונוס מגניב ;-)

אחלה פוסט.