Tuesday, October 17, 2006

בוקר טוב עולם


אוקיי, הפלייליסט הזה היה אמור לעלות לפני שבועיים בערך. אבל גם בשבדיה, הארץ הכי מתוקנת שאני מכיר, יש לספקי האינטרנט תקלות. ואז ביקור מולדת ואחר כך קצת לנוח מהמולדת. אבל כל זה לא צריך לעניין אתכם. מה שכן מעניין זה שאחרי שקיבלנו על פלייליסט הסתו יופי של תגובה – זה פשוט עשה ליואב את הבוקר – לא נותר לי אלא להציק שוב לשבדית הבית: "הם מאוד אהבו את הפלייליסט שלך" התחנפתי, "אפשר להזמין עוד אחד? אולי איזה פלייליסט של בוקר?" העלמה הרימה את עיניה מבין מגדל ספרי האנתרופולוגיה (גם שבדית וגם אינטילגננטית). מבט סקפטי רמז לי שפלייליסט אני לא אראה בקרוב אבל לא ויתרתי. אל השבדית היישרתי מבט והיא השפילה את עינייה. עלק. "יאללה" ניסיתי שוב, "תחשבי על הבוקר האולטימטיבי שלך, תתפנקי על איזה טוסט עם קוויאר, ועוד אחד עם צ'יז אנד האם ותוסיפי לזה את כל מה שבא לך לשמוע באותו זמן. הזדמנות של פעם בחיים!"
זה עבד, ובאמת, מי ייסרב להזדמנות שכזאת?
מה שמרתק הוא שהתוצאה לא דומה לשום פלייליסט בוקר שאני הייתי מרכיב, אבל בדיוק לשם כך התכנסנו כאן אנו, לא ממש חכמי מועצת, לעשות דברים מעניינים ולא את המתבקש.
ומילה מהשבדית: "יא אֶנְסְקאר אַט מינה מוּרְנאר וא סוֹ האר. אוֹטְמינְסְטוֹנֶה איבְּלַנְד." – הייתי רוצה שהבקרים שלי יישמעו ככה. לפחות מידי פעם.

ואם כבר פלייליסטס, הנה לינק שהייתי צריך לחלוק כבר מזמן. מישהו הכיר בעובדה שמעצבים הם אנשים מגניבים מטבעם והמשיך והניח שאם כך אז כנראה יש להם טעם טוב גם במוזיקה. התוצאה מעניינת.

mixtape.nitrocorpz.com

5 comments:

Shachar said...

Hej Kajsa bajsa!

Jag sitter pa kontoret med kanns som om jag fortfarande ligger i sangen, har inte vaknat an. Tack for listan!!

candy said...

אחלה מיקסטייפ!!
(גם של המעצבים - אבל יותר מכל- זה שבצד:)

איך מקבלים אותו?
:)

Roi said...

well, the idea with our playlist is more radio-like, otherwise we'd have placed MP3 links. But I'm sure a talented reader can easily find them somewhere (did anyone say soulseek?). As for the Swedish songs, send us a mail to monocrave@gmail.com and we'll solve this in a civilized way...

Anonymous said...

איזה כיף איזה כיף ש-16 טון נכנס לפלייליסט הזה.

לא ששמעתי אותו פעם:
שמעתי גרסה מעוברתת שלו ברדיו פעם וזה נשמע כל-כך מצחיק שהייתי חייב להשיג אותה. אך לא מצאתי אזכור לשיר הזה באף מקום. ועכשיו, בזכותכם, אני מגלה שהשיר הוא במקור של ג'וני קאש. חה!

לאתגר הבא: השיר בעברית.

Roi said...

השבדית אומרת שבמקור זה בכלל לא ג'וני קאש אלא של מריל טראוויס, אבל הגירסה של ג'וני היא בהחלט ראויה ביותר