Thursday, October 26, 2006

Emily

בשעה טובה אנו מתכבדים להציג את פלייליסט השבוע שכולו נבחר, שופצר, אוּייר וגוּמַר בידי מי אם לא עטר!!! זה פשוט חרוז נהדר!!!
אהמממ...
ובכן, נאספו כאן כל מיני שירים שבשמם מופיע השם אמילי. מעניין מה יש בשם הזה שמגרה את דמיונם של כל כך הרבה יוצרים, ולא פחות מעניין מה הוביל את יקירת הבלוג וסרבנית הכתיבה העיקשת לבחור באמילי כנושא לפלייליסט המושקע שלה – לעטר התשובות – אבל יש פה המון שירים מעולים שלא הכרתי ולא זו בלבד, הם גם חיים זה לצד זה באהבה ובהרמוניה. אנחנו אוהבים הרמוניה.
תודה עטר.

ובינתיים בארץ רחוקה אי שם בצפון אני שובר את הראש איך לגרום לקוראינו הנכבדים להשתתף קצת יותר בעשייה. זה בא בעיקר מתוך ההנחה שאנשים אוהבים להשתתף ולתרום, אבל אולי אני ממש לא בכיוון וכל מה שביקשתם זה משהו חביב לקרוא ולשמוע עם הקפה של הבוקר ושייעזבו אותכם בשקט, תודה.
כבר ניסינו לשחד אותכם שתכתבו פוסט ואחורי זה גם נתנו אפשרות לשלוח פלייליסט, אבל ההיענות קלושה למדי.
אז עכשיו ננסה משהו חדש. על Tinymixtapes בטח שמעתם. אנחנו לוקחים את הקונספט צעד אחד (קטן) קדימה: אתם מוזמנים לבקש פלייליסט בכל נושא שייעלה על דעתכם הפרועה. אנחנו נרכיב את הפלייליסט, נפרסם בנגן שלנו ואפילו נשקול לאפשר הורדה, אולי לזמן מוגבל.

אנחנו רוצים לדעת מה הקהל שלנו רוצה. תגיבו, תגיבו, כבד לי כבר כל הבייגלה הזה. נַייס טו מיט מי.

9 comments:

Shachar said...

עטר - סחתיין על הפלייליסט, אהבתי מאוד. עשה לי יום שישי בבוקר מעולה. תודה

רועי - אתה יודע מה? עשית לי חשק לפלייליסט על לאכול בייגלה בים. יש מצב שאתה מרים את הכפפה הזאת? כדאי לך, אני חושב

candy said...

gr8 gr8 idea!!!make a playlist for a driving night out..will ya?
:)

Roi said...

Sure thing, both of you. But of course you'll have to be patient...

Anonymous said...

בכיף, שחר.

רועי - בהצלחה.

Anonymous said...

פלייליסט מדהים! כל הכבוד לעטר! יהיה קשה להשתוות..

Anonymous said...

תודה בועז :)

Anonymous said...

מגניב לחלוטין עטר

Anonymous said...

כל הכבוד עטר, עבודה נפלאה!!!

Anonymous said...

10x guys ;)